onsdag 31 december 2014

Gott Nytt 2015

Ännu ett år har gått och jag är tacksam för att vi har fått vara friska, att vi har världens (helt subjektivt det förstår jag) finaste lille pojke, att jag har kunnat starta ett litet företag och att vi bor i ett land med fred där vi inte behöver vara rädda för vad som ska hända nästa dag! 

Favvisljusstakarna. De på sidorna från Madam Stoltz och den främre och bakre är köpta i Malins butik Norregård! Hoppas snart kunna göra ett nytt besök där! Sååååå fin butik!
Kvällens dessert står i ugnen och vi ser fram emot att fira in det nya året med goda vänner! 
Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig som kikar in här!
Nyårskram,
Ellinor

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År till dig och din familj! De fina kuddarna är nu på plats i uterummet och jag gör lite reklam för dig i dag. :-)

    Nyårshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera