onsdag 26 november 2014

Välkommen hit!!

Så blev det äntligen en ny blogg för mig! Efter 5 år i bloggvärlden med Ellas Hus så kände jag att det var dags för något nytt som också stämmer bättre med det jag brinner för; mitt eget märke Lilla Nor. 
På lördag är det dags för julmarknad i Växjö och symaskinen går varm inför detta event. Här ett smakprov på det som får följa med:


Jag älskar gamla madrasstyger och årets julkollektion håller den här känslan. Vad kul det ska bli att kicka igång julstämningen igen på Smålands Museum där marknaden håller till! 
Åter igen: välkommen hit och jag hoppas att du ska trivas här på Lilla Nors blogg!
Kram
Ellinor

1 kommentar:

  1. Följer gärna med dig hit. :-) Hoppas att du ändå låter gamla bloggen ligga kvar och inte tar bort den.

    Vilken snygg kudde! Ett par sådana skulle vara snygga i nya uterummet... Kan man köpa även via nätet? Kostar? Du kan mejla svar till min epostadress som finna på min blogg.

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera